ІНТЕРНЕТ У ПРОЕКТНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ
У цьому модулі після того, як ви поділитеся з колегами своїми презентаціями та засобами оцінювання, які визначають навчальні потреби учнів, ви і надалі будете планувати, як навчати учнів за методом проектів з використанням ІКТ та формувати в них навички 21 століття при реалізації завдань проектів.
Протягом цього модуля ви знайдете і збережете Інтернет-ресурси, які можна використовувати при вивченні обраної теми. Ви обговорите, як використовуватимете інтерактивні Інтернет-ресурси для пояснення учням нових можливостей співпраці, спілкування та проведення досліджень.
Ви також розглянете шляхи ефективного пошуку та оцінювання Інтернет-ресурсів для проведення досліджень та навчитеся правильно використовувати ці ресурси, дотримуючись закону про авторські права. Ви сплануєте, як використовувати Інтернет при вивченні теми.
Завдання модуля
- Обговорити в парах власні презентації щодо представлення ідей проектів та оцінювання навчальних потреб учнів;
- Обговорити у групі, як зробити проекти відповідними вимогам державних освітніх стандартів та навчальних програм;
- Розглянути та обговорять закони щодо авторських прав та правил правомірного використання робіт в освітніх проектах;
- Створити списки використаних джерел;
- Розглянути, як можна використовувати Інтернет-ресурси в дослідженнях, комунікаціях та співпраці;
- Оцінити Інтернет-ресурси щодо їх придатності для використання в навчальних проектах;
- Створити форми оцінювання веб-ресурсів для використання учнями відповідних вікових категорій;
- Переглянути План вивчення теми та внести до нього відповідні зміни;
- Осмислити те, чого навчилися в цьому Модулі;
- Запланувати, як використовувати інструменти Інтернету для співпраці та комунікації в проектах.
Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання навчання учнів?
Тематичні запитання модуля
• Як я можу використовувати Інтернет-ресурси для того, щоб підтримувати викладання та навчання учнів?
• Яким чином я можу забезпечити відповідальне використання учнями Інтернет-ресурсів?
Комментариев нет:
Отправить комментарий